vineri, 18 aprilie 2008

Soulsaver .. or not ..

Nu am dormit de ceva zile bune .. Am sters tot .. Am sters aproape o viata .. Nu am vrut sa cred ca mai exist .. Pentru cine? Pentru ce? Pentru sufletul meu .. Care m`a tradat .. A ajuns proprietatea altcuiva .. Eu l`am crescut 18 ani si el a fugit de langa mine s`a dus la o usa inchisa .. Sta pe pres .. E nebun .. Nu stiu ce tot asteapta .. N`o sa`i deschida nimeni usa aia .. Nu pot dormi .. Ma simt altfel .. Ma simt rupta de mine .. Sa nu ma vada .. Sa nu ma gaseasca .. Si tot eu am inceput cautarea .. Imi doream usa aia deschisa .. Acum .. Well .. Cu o usa inchisa [blocata chiar], un suflet fugit de acasa, o lista lunga de recuperari, nopti pierdute numarand punctele de pe pereti si o groaza de randuri dedicate unor luni care nu se mai intorc, am decis ca nu ma vrea .. Nici sufletul .. Nici usa .. Nici chipul din oglinda .. Nici chipul de lut pe care il ador ..

Sunt singura .. Pentru cine? Pentru ce? Pentru mine .. Goala .. Singura .. Nu ii pasa ..

Niciun comentariu: