miercuri, 2 aprilie 2008

Nimic ..

ieri si azi
nu au fost, dar maine
maine .. nu a mai fost
mi`a fost cam dor
dor ..
de tine,
sau noi ..
de mine, de noi?
nu cred ..nu are cum ..
dar totusi
sunt eu si eu ..
gandesc uneori
cand nu privesc
legat la ochi si
iubind
nimic mai mult
decat un gand ..
un gand .. cum ..
cum totii avem
si ne dorim sa iubim
sa strangem
sa sarutam
sa simtim
sa privim
sa gustam
sa zburam
si apoi
iar sa strangem la piept
dar nimic ..
nimic ..
nimic nu a existat fara dorinta
pe care am trait`o, si mi`am dorit`o ..
am vrut sa o respir
am vrut sa o traiesc ..
am vrut sa o simt dar,
dar nimic nu a mai trait ..
nici floarea ce vara era ..
mai mult decat frumoasa ..
si toamna ..
toamna murea .. mereu
si mereu ..
in gandul meu vor zbura
vor zbura : doar eu si cu mine
pe nori ..
sau nu ..
voi fi jos ..
si voi simti
nimic mai mult decat ..
decat al tau zambet ..
ce va fii mai mult decat ..
decat a mea viata
tu si eu ..
vom mai trai mai mult decat
secunda in care am tacut ..
si am privit
tanjind ..
si am tacut
si mi`am dorit
si tot am vrut
dar nimic
si nimc
n`a mai fost decat ..
decat aceea privire
ce ne intoarce in trecut
si atunci cand ..
cand eu nu voi mai fii
vei fii doar tu ..
si te vei intreba in noptile tarzii
ce rost ar mai avea ..
sa intorci timpul inapoi
doar pentru o secunda
secunda in care eu
eu ma voi duce`n jos
si voi fii mort de mult
fara ca tu sa simti
nimic, caci nimicul
in care traim ne gusta zilele
oricate am aveam
si`adoarme odata cu noptile
noptile in care ne blestemam zilele
ce zile am avea,
caci nu avem nimic
si ne intoarcem la acel nimic
pe care l`am trait
si am observat ca tot ce aveam
de fapt era un nimic ..

Niciun comentariu: