miercuri, 28 ianuarie 2009

Maturizare ..



Ca sa ne incadram asa in spatiu si timp : camin, sesiunea de iarna. Da, e drept ca sunt emotii mari la prima sesiune, dar cum zicea si tata "face parte din procesul de maturizare". Eh bine dom'le eu atunci nu vreau sa cresc. De maturizat, m`am maturizat[sau cel putin asa mi s`a spus] dar nu vreau sa cresc ! Stiu ca nu se poate dar vreau sa raman copilu' mamei care n`are nici o grija, care atunci cand e bolnav ii face mama un ceai cald si comprese si nu e panica de ce se poate intampla, care sa se trezeasca in camera lui[nu intr`o camera de camin supraplatita], care sa fie acasa .. Langa mama .. Mama care sa stearga lacrimile cauzate de prima restanta, mama care face minuni cand ma ia in brate, mama care imi ia toate problemele cu mana, mama care ma face sa vad partea buna a lucrurilor si mereu imi zice "fruntea sus".. Da, sunt copil acum ! Da, mi`e dor de mama ! Da, vreau acasa !

5 comentarii:

mashu spunea...

Bine măcar că nu e camera supracazata [cred]...
Succes în prima sesiune!

mashu spunea...

las că e a mea supracazata :))

[mă bucur că te-am făcut fericită, măcar pe un minut cât ţine filmarea sau 3 minute cât citeşti poezia] :P

mashu spunea...

filmul Le fabuleux destin d'Amelie Poulain l-am văzut de 4 ori în 2 zile :)) şi parcă şi acum m-aş uita la el. orium e super tare filmul şi şi audrey îşi joacă bine rolul..

atunci la cât mai multe minute.. :P

mashu spunea...

pomeneala o sa fie de bine sau de rau? :))

mashu spunea...

pomeneala o să fie de bine sau de rău? :)) [scuze, am uitat să scriu cu diacritice]