marți, 30 septembrie 2008

Second day ..

Buna dimineata soare .. Well .. Aseara sa zicem ca n`aveam somn si aveam chef de chestii “extreme” asa ca ne`am imbracat si ne`am luat laptop`urile si hai sa “dscoperim”.. Hai taticule sa cautam un wireless .. – “Ba la Mc au wireless” –“Ba da e deschis la ora asta?[as in ora 2 am]” – “Da ma cum sa nu fie deschis ?” Bitch please .. Am mers cam 2 km pana la prima statie de taxi .. –“Hehe haha Mc cu wireless, ala din Unirii” .. Ajungem .. CLOSED .. Oh am zis ca`l strang de gat pe David .. Am intrebat pe toata lumea de un Mc sau Peco cu wireless .. In final pe la 3 dimineata am ajuns la Mc`u din Romana .. Hai luam si cafea –“Ai wireless ?” – “Doar inauntru ..” Si ca sa specific, noi la 4 am eram afara pe terasa ! Ne asezam noi la masa, - “ Na hai incearca sa vezi daca e wireless”.. Scoate David al meu laptop`u pe masa si la un moment dat imi zice ca sunt 3 tipi de la Mc care beau suc si se uita la noi .. Atat mi`a trebuit .. M`am pus pe ras .. Nu puteam sa vorbesc .. Mi`au dat lacrimile .. Printre lacrimi ii zic lui David –“ Stii ce zic aia acum nu ? Ia uite si taranu cu laptop`u pe masa, cand noi n`avem wireless” .. Hahahahaha eram pe jos .. Si gasim wireless in final .. Pe ce sa intram –“ Hi5” .. Lawl again .. Am dat peste pimps, irlandezi [si jur ca abia m`am abtinut sa nu fac faza cu “donkeeeeey” din Gabriel Iglesias] care erau nemultumiti de mancarea de la Mc –“That`s because it`s American, if it was Irish it would rule” .. Modestia asta .. Na .. La 5 am am zis sa mergem acasa [as in camin] Hopa sus in taxi .. Am ajuns in camera si ne`am pus la two and a half men, pe la 6 am adormit si cica trebuia sa ne trezim la 8 jumate .. Suna ceasu .. Inca 5 minute .. Click butonu mic, rosu si dragut bye bye alarm clock .. Si alea 5 minute au fost pana la 10 .. Need coffee ! Am cafea, am ibric,am tot ce imi trebuie.. Doar caaaaa .. Nu am unde sa prepar cafeaua  Cute huh ? O noua zi de explorat .. Oh goody .. I can`t wait .. Cam innorat afara dar Se Anunta Soare ..

Niciun comentariu: